i-porcelana.pl
Menu
Strona głównapytania i odpowiedzi
Kubek - On Top of the World
60,78 zł 54,71 zł
Tea for one - Wildlife
110,94 zł 99,85 zł
Kubek babuni - bratki
37,98 zł 36,09 zł
CARMANI, kubek - Konie
30,38 zł 27,35 zł
Sowa -alabaster grecki
24,30 zł 21,87 zł
Mlecznik - Kogut+ kury
50,14 zł 45,13 zł
Kubek Babuni - owoce leśne
37,98 zł 36,09 zł
Kubek - Long Time no see
41,02 zł 36,92 zł
pytania i odpowiedzi

 


W jaki sposób można u Was dokonać zapłaty za zamówienie? 

Do dyspozycji mamy systemy płatności on-line(PayU, Przelewy24 oraz PayPal) co umożliwia dokonanie natychmiastowej zapłaty za towar praktycznie z każdego banku oraz kartą kredytową. Za towar można również zapłacić kurierowi bezpośrednio, gotówką przy odbiorze paczki.


W wielu sklepach koszty dostawy równe są „zero” – jak jest z tym u Was? 

Oczywiście, że są, ale jest to uzależnione bezpośrednio od wartości złożonego zamówienia. Standardowo – minimalna wartość zamówienia z nieodpłatną dostawą = 199PLN.

Jaką firmą kurierską wysyłacie paczki i czy kurier przed doręczeniem kontaktuje się z adresatem paczki?? 

Od wielu, wielu lat korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD.
Kurier, pomimo posiadania numeru telefonu do adresata paczki, niestety nie ma jakiegokolwiek obowiązku kontaktowania się przed doręczeniem paczki.
Zwracamy uwagę, że przed wyborem miejsca i sposobu doręczenia powinno brać się pod uwagę fakt, że firma kurierska doręcza paczki do godz. 16-tej, wyłącznie w dni powszednie!!!


Czy przy większych zamówieniach mam szanse na rabat? 

Oczywiście, zawsze przy większych wartościach(nie ilościach) stosujemy upusty, które uzależnione są bezpośrednio od wartości i asortymentu zamówienia(upusty naliczają się automatycznie składając zamówienie).


W jakim czasie. licząc od dnia dokonania przelewu, wysyłacie paczkę z zamówionym towarem?? 

Sprawdziliśmy...
Niezależnie od sposobu doręczenia paczki oraz wybranego sposobu płatności 90% paczek wychodzi od nas w terminie od 1 do 3 dni roboczych!!!
Kolejne 7% paczek mieści się w przedziale 4-5 dni roboczych, a około 3% zamówień realizowanych jest w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych(zazwyczaj produkty nie będące w ciągłej sprzedaży lub "na indywidualne zamówienie") 


Co oznacza adnotacja „produkt wyprzedany”? 

Oznacza to właśnie tyle, że dany produkt został wyprzedany i nie posiadamy go na stanie magazynowym. Gdy otrzymamy dostawę produktu w/w adnotacja zostanie zastąpiona opisem produktu.


Znalazłam informację "zapytaj o dostępność produktu przed złożeniem zamówienia". Co to oznacza?? 

Taka adnotacja pod szczegółowym opisem produktu informuje, że może zdarzyć się, że aktualnie produktu już nie posiadamy na magazynie lub jest w rezerwacji(stąd prośba o zapytanie w/s jego dostępności, przed złożeniem zamówienia). Tak oznaczona jest niewielka część naszej oferty. Często zdarza się jednak, że mimo wszystko mamy i taki produkt na magazynie!!!


Czy dokument zakupu jest dołączany do przesyłki z zamówieniem? 

Oczywiście. W każdym przypadku jest to paragon, będący podstawowym dowodem zakupu w naszym sklepie(oczywiście na życzenie wystawiamy faktury VAT).


Czy w Waszej ofercie znajdują się nieoryginalne/niemarkowe produkty będące „podróbkami” produktów znanych producentów?

Nie!!! Oferuje wyłącznie oryginalne, ekskluzywne produkty znanych i cenionych w Polsce oraz na Świecie koncernów i manufaktur. Dodatkowo praktycznie nie posiadamy w swojej ofercie prymitywnych i fatalnych jakościowo produktów „made in china”, które stanowią już śladową ilość naszej pełnej oferty handlowej(pozostały produkty o bardzo dobrej jakości). 


Wydaje mi się, że w ofercie jednego z koncernu, którego produkty posiadacie w swojej ofercie na stronie internetowej powinien być produkt którego nie odnalazłem na waszej stronie? 

Mamy pełne kolekcje wszystkich koncernów i manufaktur, których produkty posiadamy w ofercie naszego sklepu/hurtowni internetowej. Może zdarzyć się jednak sytuacja, że jakiś produkt nie został wprowadzony na nasze strony internetowe, więc w takiej sytuacji prosimy o kontakt :-) 


Czy mogę zwrócić zamówiony towar? 

Oczywiście. Ma Pani/Pan "zagwarantowane" ustawowo 14 dni na rezygnację z zakupu i to bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy odesłać towar na nasz adres, a my zwrócimy pieniądze za zakup. Nie przyjmujemy jedynie zwrotów produktów sprowadzonych na specjalne, indywidualne zamówienie!!!
Szczegóły: zakładka ZWROTY I REKLAMACJE dostępna w lewym menu sklepu oraz w regulaminie.



Czy realizujecie Państwo zamówienia jako "płatne przy odbiorze"? 

Oczywiście. Nie ma jakiegokolwiek problemu :-) 


Czy sklep-firma wystawia fakturę VAT na firmę? 

Nie ma jakiegokolwiek problemu. Prosimy jednak podczas składania zamówienia wpisać nazwę i adres odbiorcy faktury VAT, nie zapominając również o numerze NIP ;-) 


Czy można wysłać produkt/prezent bezpośrednio od Was do osoby obdarowywanej? Oczywiście dokonam wcześniej przedpłaty. 

Tak, to jest często praktykowana zasada. Prosimy jednak o zaznaczenie tego podczas składania zamówienia, aby obdarowywany nie został "obdarowany" wiedzą n/t wartości upominku, czyli paragonem ;-) Dokument wyślemy na adres płatnika. 



Mam bardzo złe skojarzenia z zakupami przez internet. Czy Wy na pewno istniejecie i otrzymam zamówiony towar? 

Domyślamy się, że każda z osób, która kupuje przez internet mogła chociaż raz natrafić na nieuczciwy i nieprofesjonalny sklep. My istniejemy(w przeciwieństwie do tzw. "sklepów-widm" istniejących wirtualnie, ale mających inne cele niż realizacje składanych w nim zamówień)!!! Jeżeli ma Pani jednak obawy przed dokonaniem przedpłaty, prosimy wybrać opcję dostawy/płatności "płatne przy odbiorze",a jeżeli obawia się Pani o jakość lub istnienie zawartości paczki to prosimy o niewielką dozę zaufania do nas - towar wysyłamy i jest to zawsze to, co zostało zamówione. 


Czy wysyłka porcelany jest bezpieczna? Przecież to jest bardzo kruche. 

Zgadza się... Porcelana jest bardzo krucha, ale wysyłamy zakupiony u nas towar w sposób uniemożliwiający jakiekolwiek jego uszkodzenie, nawet w przypadku rzucania paczką!!! Stosujemy wszechstronne połączenie zabezpieczeń łącząc kilka materiałów wypełniających paczkę i zabezpieczających zawartość.
Zwracamy uwagę, że ponad 90% naszych produktów to produkty kruche i bardzo delikatne, a jednak od wielu, wielu lat wysyłamy je do wszystkich zakątków Polski oraz w Europie!!! Co ważne - nie mając jakichkolwiek uszkodzeń zawartości paczek!!! 


Co oznacza napis na zdjęciu "zdjęcie tymczasowe"? Czy to nie jest zdjęcie przypisane danemu opisowi produktu?? 

To jak najbardziej jest prawidłowe zdjęcie, z tym, że "katalogowe" i zazwyczaj mniej wyraźne od wykonanego przez nas. "Zdjęcie tymczasowe" więc to takie zdjęcie, które w najbliższym, możliwym czasie zostanie zastąpione zdjęciem wykonanym przez nas, ale zawsze "zdjęcie tymczasowe" prezentuje produkt, do którego zdjęcie jest przypisane. 



Nie ma odpowiedzi na interesujące Ciebie pytanie??
Zapoznaj się z treścią regulaminu naszego sklepu internetowego, a jeżeli po jego lekturze dojdziesz do wniosku, że nadal nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytanie - skontaktuj się niezwłocznie z nami:
telefonicznie: 697 632 387; 503 952 962
e-mailowo: sklep@i-porcelana.pl
poprzez komunikator GG: 1760262

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji najwyższej jakości usług, zgodnie z Cookie - Informacją Techniczną(polityką cookie).
Pamiętaj, że masz wpływ na w/w i możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.